العروسة مرقعة غشاء البكارة و لا لاء تعرف ازاى ؟؟؟
للإشتراك بليالي لبنان على الفيس بوك
لبنان

العودة   منتديات ليالي لبنان > الأقسام الثقافية والإجتماعية والنسائية > الاسرة والمجتمع > الثقافة الجنسية

العروسة مرقعة غشاء البكارة و لا لاء تعرف ازاى ؟؟؟

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-17-2009, 07:49 AM   رقم المشاركة : 1
topac122000
عـضو جـديد

topac122000 غير متواجد حالياً

topac122000 will become famous soon enough

افتراضي العروسة مرقعة غشاء البكارة و لا لاء تعرف ازاى ؟؟؟

هاى ....... ازاى تعرف ان العروسة عزاء او عاملة ترقيع لغشاء البكارة ....... .................................................. .................................................. .............................. طبعا كلنا بيتجوز البيت اللى قلبة وافق عليها
بس للاسف احنا فى زمن البتاح و كل شىء متاح حتى الرقص بالسلاح .................................................. .................................................. .............................. طبعا انا مش متزوج........ يقال ان العروسة العادية بنت الحلال المتربية المهتمة بشرفها و دينها و ما غلطتش قبل كدة غلطة كبيرة بس اكيد كان فى عدة غلطات صغيرةههههههههههههه زى ما كلنا عارفين و الامر مايسلمش بس المهم ها نقول على الاقل انها كانت واعية لنفسها( طبعا يا جماعة فى بنات محترمات متدينات متربيات احن تربية دول انا بارفعلهم القبعة بس للاسف انا باعتزلهم لان انا اسف الحابل دخل على النابل و المعاييب تنمى و المعازير لا تنمى ) المهم انة بعد فتح عشاء البكارة فى هذة الحالة هناك دلائل على انة اول مرة يمس و اول مرة يتفتح
بيكون لون الدم احمر فاتح او وردى و بتشعر اثناء عملية الايلاج ان انت بتعمل طريق جديد طريق ما فيش عربيات دخلتة قبل كدة و بيكون فى الم بسيط للعروسة و انت لا تستطيع ان تدخلة كلة و بسهولة يعنى انتو فاهمين .................................................. ................................................ اما الاخرى و العياز بالله و عافانا و الله و عافاكم اياها
دى كانت بنت منحلة جدا او شوية او واحد ضحك عليها او اى قصة من اللى احنا عارفنها بس للاسف الموضوع دة ما لوش عزر خالص و بتكون باى حال من الاحوال أثمة فى حقها و حق والديها و عائلتها و المجتمع و الدنيا بحالها دى فى نظرى عضو فاسد يجب بترة من المجتمع لانها طبعا اولا بتتجوز عشان تبقى العملية رسمى مش اكتر و بعدين زوجها مش موجود او مسافر او من وراة اى احاجة المهم ها توصل و اكيد الذرية ها تكون زرية صالحة هههههههههههههههههههههههههه طبعا مستقبلهم كلنا عارفين فى شقق الدعارة و الذى منة .....و لا حول و لا قوة الا بالله ...........( وقرن فى بيوتكن و لا تبرجن تبرج الجاهلية الاولى ) المهم يا حضرات اللى ها يقع مع امثالهن فى ليلة الدخلة ياخد بالة لو مش مرقعة غشاء البكارة يبقى ها تبان ها تبان ان شاء الله اما لو الابلة مرقعاة فا سبحان الله عمرة ما بيرجع للحالة الطبيعية بتاعتة حتى بعد مليون عملية ترقيع و تجميل سبحان الله و دى حكمة من ربنا ........... المهم شوف بقى يا سيدى ها تلاقى لون الدم بقة داكن شوية و لة ريحة و ريحة وحشة و يا سلام بقة على عملية الايلاج بتكون بمنتهى السهولة و اليسر ( ما اهى مش اول مرة ههههههههههههه ) و الهانم خبرة يا معلم حتى لو مثلت الحياء و العفة و الذى منة ......... ربنا يعينا ......... ارجو انى اكون افادتكم .................................................. ......و تزكر اخى ( كلهن عاهرات الا اتنين {1- من لم تتح لها الفرصة }......{.2- بنت الحلال التى تخشى الله ....." انتى فين ارجوكى اظهرى بقى"} ...... )Ahmed

من مواضيع العضو :
قديم 01-19-2009, 08:52 PM   رقم المشاركة : 2
قلب الماس
|:.عـضو مـميز..:|

قلب الماس

الصورة الرمزية قلب الماس

قلب الماس غير متواجد حالياً

قلب الماس will become famous soon enough

لا حول ولا قوة الا بالله
بصراحه كلام بخوف بس ماهيك بتتعالج الامور كلامك في نوع من الاستهزاء وكأن كل البنات خلص يم
لا وحسستني انه تلات ارباع بنات العالم ... استغفر الله بس
يا اخي اهم شي التقوى ومخافة الله
وانا بنصح اي شاب اذا اراد يتزوج او يقدم على خطبه يختار ذات الدين مش اهم شي جمالها وخلص
ويستخير الله فيها والله بجيب الخير اما المخاوف هاي بصراحه مافي داعي منها هو صح كلامك ما بحكي انه غلط بس ما بهالشكل تخوف الشباب حيبطله يتزوجه هههههههههههه
لا تخافو من توكل على فهو حسبه
تحياتي

من مواضيع العضو :
قديم 01-19-2009, 09:30 PM   رقم المشاركة : 3
ashraf1277
عـضو جـديد

ashraf1277

الصورة الرمزية ashraf1277

ashraf1277 غير متواجد حالياً

ashraf1277 will become famous soon enough

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ashraf1277

قبل اى شئ بدون حياء كمثل الموضوع ------حضرتك دكتور ولا مجرب====
الرجال يتزوجون من بيوت مسلمة يعرفوهم مش من كبرية ودة والحمدلله كتير
الطيبون للطيبات =====

من مواضيع العضو :
قديم 01-20-2009, 09:16 AM   رقم المشاركة : 4
topac122000
عـضو جـديد

topac122000 غير متواجد حالياً

topac122000 will become famous soon enough

على فكرة يا جماعة انا باطرح موضوع نتناقش فية قد اصيب و قد اخطىء و يا ريت نبتعد عن النقد الهدام
و يا ريت يبقى نقدنا بناء .... انا باتكلم على حاجة بتدور فى خلد معظم الشباب و الهدف دايما انة يكون عندنا توعية و ثقافة فى كل حاجة ........
قلب الماس انا باتكلم على نوعية معينة من المجتمع ما نقدرش ننكر وجودها ..
و الخير موجود و سيزال ليوم القيامة........ و انا ما حددتش نسبة عشان تحسى ان تلات اربع بنات العالم ...كدة ....
انا مش واخد الموضوع بسخرية او تهكم ..... دى اللى اسمة شر البلية ( شر البلية ما يضحك )
مشكووووووووووووووور

اشرف انت دخلت دخلة خدتنى و حسستنى انا عملت حاجة غلط مش عارف لية؟
على فكرة انا مش دكتور
الموضوع اللى انا اتكلمت فية دة موجود على صفحات كتيرة على النت و اللى يدور مش ها يغلب
يعنى انا مش مالف او مخترعة ... مشكوووووووووووووور

و اعتقد ان انتو ما فهمتوش قصدى اية و ما ركزتوش فى الكلام كويس
لانى اولا نوهت على انى باتكلم على شريحة معينة فى المجتمع و قولت ان هو عضو فاسد يجب بترة
و قولت ان انا مش باقصد البات المحترمات و اللى على خلق و تربية
بس هو على راى الشاعر المعاييب تنمى و المعازير لا تنمى و دى بردو انا قولتها

من مواضيع العضو :
قديم 01-20-2009, 10:30 AM   رقم المشاركة : 5
Dr.fahad-ksa2009
{عضو نشيط}

Dr.fahad-ksa2009

الصورة الرمزية Dr.fahad-ksa2009

Dr.fahad-ksa2009 غير متواجد حالياً

Dr.fahad-ksa2009 will become famous soon enough

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Dr.fahad-ksa2009

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اشكرك على موضوعك ونيتك الصافيه لنصح الشباب
لكن لدي مداخله بسيطه في الموضوع :
وهذا رائي الشخصي واننا في هذا المنتدى النقد يكون للصالح العام دون نقد كاتب الموضوع لانه شخص مجتهد ويبدي رائيه.
ارجع للموضوع ياخي انت في مجتمع مسلم وكل انسان له تصرفاته وله وازعه الديني وصدقني ان غالبية البنات ولله الحمد يحافظن على انفسهم ولاتعمم ويجب على الرجل أن يختار من يرد الزواج بها ويستخير الله ويبحث عن ذات الدين والخلق ويبعد هذه الفكره كي لا يوسوس له الشيطان لاحقاً وتفتح لديه ابواب الشبهات لان فيه اشياء اود توضيحها بشأن هذا الموضوع لكن فيها بعض العبارات التي لايسمح فيها ويمكن للشخص الذي يود معرفة زياده في التفاصيل زيارة عياده طبيه والسؤال او بالبحث في مواقع طبيه
اخي صاحب الموضوع اعتذر على الاطاله وتقبل فائق الاحترام وبنتظار جديدك
دمتم بود

من مواضيع العضو :
قديم 02-01-2009, 02:10 PM   رقم المشاركة : 6

مج.ـنـgن اليسـ511ـا

الصورة الرمزية مج.ـنـgن اليسـ511ـا

مج.ـنـgن اليسـ511ـا غير متواجد حالياً

مج.ـنـgن اليسـ511ـا will become famous soon enough

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته

قبل مبدأأ احب اقول للاخ الي طرح الموضوع يعطيك العافيه بس انا ابي افيدك بان انت الحين تدري ان فيه بعض البناات مفيه غشاااا تدري بس معي منفتح بس من الله مفيه غشاا ولا يطلع دم عشاان كذاا انتبه اخوي ونا سمعت قصص وقلولي ناسس عن الحلات ذي انو فيه بنات مفيه غشاا من الله كذااا

وفي امن الله

قديم 02-04-2009, 05:48 PM   رقم المشاركة : 7
aqeel20205
عـضو جـديد

aqeel20205

الصورة الرمزية aqeel20205

aqeel20205 غير متواجد حالياً

aqeel20205 will become famous soon enough

يسلمو على الموضوع

من مواضيع العضو :
قديم 02-08-2009, 03:33 AM   رقم المشاركة : 8
الرومنسي 99
عـضو جـديد

الرومنسي 99

الصورة الرمزية الرومنسي 99

الرومنسي 99 غير متواجد حالياً

الرومنسي 99 will become famous soon enough

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى الرومنسي 99

مشكورة جهودك اخي الكريم موضوع جيد
بس لازم ماتاخد هل لهجة لاني فيها اساءة للبنات اجمع مع احترامي الك ولموضوعك
الطرح جميل ولكن بغير اسلوب وتقبل راي اخوك

من مواضيع العضو :
قديم 02-17-2009, 02:59 PM   رقم المشاركة : 9
cutesuzy
|:.عـضو مـميز..:|

cutesuzy

الصورة الرمزية cutesuzy

cutesuzy غير متواجد حالياً

cutesuzy will become famous soon enough

صح إنو في كتيييييير بنات بيعملوا أشياء غلط بس برضوا في بنات متربييين ومحترمين كمان وبعدين في بنات بكونو مفتوحين بس مو غلطتهم يعني ممكن يكون صار للبنت إغتصاب ومشان هييك عملت العملية أو ممكن يكون شب ضحك عليها وبهاي الحالة برضوا مو غلطتها غلطة النذل اللي عمل هالشي ولو سمحت تكتب بطريقة ما فيها استهزاء وبعدين إنتا على أي أساس بتحكي هيك إنتا مو دكتور ولا شي بس شكلك مجرب لأنو من ويييييين عرفت هالحكي وحتى لو جبتوا من النت مش شرط إنو يكون صح ولا شي وبعدين بالإسلام عقاب الزانية غير المتزوجة بس 80 جلدة يعني مو بتر من المجتمع وربنا لما عمل هالعقاب عارف إنو البنت متل الشب عندها غريزة وممكن تغلط بس للأسف بالمجتمع العربي بحللوا للشب كل شي والبنت لأ

من مواضيع العضو :